Karlebo 0.-5. årgang

Karlebo 0.- 5. årgang

Karlebo-afdelingen er Fredensborg Skoles indskolingsafdeling med ét spor fra 0. til og med 5. klasse. Vi huser her omkring 85 elever.

Karlebo-afdelingen ligger i landsbyen Karlebo og kendetegnet ved et skønt overskueligt miljø, hvor alle kender hinanden. Vi samles ved mange lejligheder; elever, forældre, og medarbejdere. Forældreforeningen Karlebo er i høj grad med til at skabe et lokalt fællesskab; blandt andet ved skoleårets traditionelle arrangementer og festligheder, hvor der er fuld tilslutning fra familierne.

Afdelingen er aldersintegreret. 0.- 1. årgang undervises hver for sig, 2.- 3. årgang er samlet og ligeså er 4.- 5. årgang samlet. Ligesom på vores afdeling på Benediktevej vægter vi de faglige basale færdigheder højt - og med et meget attraktivt udemiljø og udeskolen er der særdeles gode muligheder for at integrere den faglige undervisning med motion, natur og bevægelse.

Fredensborg Skole Karlebo
Avderødvej 48