Benediktevej 0.- 5. årgang

Fredensborg Skole Benediktevej er afdelingen, der oser af historie og traditioner. Benediktevej-afdelingen er næsten 110 år gammel, og bygningen er indenfor de seneste år tilført moderne lokaler, der sammen med en dedikeret daglig ledelse og medarbejdergruppe af lærere og pædagoger sikrer fundamentet hos vores elever fra 0.-5. årgang.

Vi vægter de basale færdigheder højt. Matematik og dansk, herunder læse- og skrivefærdigheder, arbejder vi hele tiden på at forbedre for den enkelte elev. Udeskolen i Karlebo er et væsentligt element i disse år, hvor 1. og 2. årgang besøger stedet kontinuerligt, og 3.-5. årgang i kortere  perioder frem til de skal på Vilhelmsro.

Hver årgang arbejder med væsentlige dannelsesperspektiver, der betyder, at eleverne ved udgangen af 5. klasse er parate personligt, socialt og fagligt, og dermed får de bedste forudsætninger til at møde deres videre skoleår på Vilhelmsro.

Fredensborg Skole Benediktevej
Benediktevej 7